Veelgestelde vragen (FAQ)
Heb je vragen over onze producten, licenties of het bestelproces?
Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Zo zorgen we ervoor dat jij snel en duidelijk geholpen wordt.
Waar kan ik de software downloaden?
Je kunt de software downloaden via deze link. Kies het product dat je hebt gekocht en volg stapsgewijs de uitleg voor de installatie.
Wat moet ik doen als Office aangeeft dat het maximale aantal activaties is bereikt?
Kies voor telefonische activatie. Volg de instructies op het scherm om de activatie af te ronden. Op onze instructie pagina staat stap voor stap beschreven hoe je het proces moet doorlopen
Is Office beschikbaar in alle talen?
Ja, de standaardtalen zijn Nederlands, Duits, Frans en Pools.
Tijdens de telefonische activatie kom ik niet door de validatie met de 3 cijferige code. Wat nu?
Zorg ervoor dat je de robot de volledige 3-cijferige code laat uitspreken. Voer de cijfers daarna nauwkeurig in. Probeer het eventueel opnieuw als de validatie faalt.
Ik zie Office 365 staan bij het installeren, maar ik heb Office 2021 besteld, hoe komt dat?
Geen zorgen! Microsoft vermeld inderdaad 365 tijdens het installeren, echter wordt er gewoon Office 2021 geïnstalleerd. Je kunt doorgaan met de installatie. Na installatie en activatie kun je de versie zelf verifiëren in de instellingen van Office.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op! Wij reageren binnen 24 uur